Tidigare medlem: Välkommen på 50-årsfirande 20 oktober!

Enköpings Kammarkör firar 50 år 2018.

Fira med oss i nuvarande kören

När hösten är som allra vackrast i oktober kulminerar Enköpings Kammarkörs jubileumsfirande av de 50 åren. Då bjuder vi in tidigare dirigenter och gamla körsångare till en hejdundrande jubileumskonsert och -fest lördagen den 20 oktober. Inom kort får du som tidigare varit medlem eller är passiv medlem i Enköpings Kammarkör en inbjudan till festligheterna i din fysiska brevlåda. Håll utkik efter den! Anmäl dig senast 1 september.

Vi har verkligen gjort allt för att försöka hitta adresser till så många tidigare medlemmar som möjligt. Men har vi missat just dig? Skicka då ett sms eller mejl till Anne Nilsson, 070-517 38 76 eller anne@nilsson.be, och uppge din mejladress  så får du inbjudan inom kort.